loading...
جنجال پیكس
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 458 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

من مادر هستم، فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی که این روز‌ها با حواشی فراوان روی پرده اکران است.
کارگردان: فریدون جیرانی
بازیگران: باران کوثری، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، ناصر طهماسب، محمد باغبانی، پروین ملکی، هدایت الله سجادی، آرمان صورتگر، کریم عباسی، عصمت بافندگان، علیرضا خاتمی، محمدهادی طاهری، عادله سهیلی و پانته آبهرام، با حضور: هنگامه قاضیانی در نقش ناهید مشرقی

 خلاصه داستان فیلم:
یک خانواده طبقه متوسط در یک شرایط بحرانی به بررسی و ارزیابی زندگی خود می‌پردازند.

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 144
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 908
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,302
  • بازدید ماه : 2,144
  • بازدید سال : 19,584
  • بازدید کلی : 2,008,490
  • کدهای اختصاصی